Taobao ελληνικά
εισαγωγες απο κινα, αγοράζουν φτηνά προϊόντα από Κίνα
Home » Καταγγελία & Απαιτήσεις

Καταγγελία & Απαιτήσεις

Καταγγελία & Αξίωση Email: taobaoagent365@gmail.com

Καταγγελίες απαιτούμενες πληροφορίες
1. Όνομα Χρήστη και Κωδικός παραγγελίας 
2. Γιατί κάνετε μια καταγγελία; 
3. Τι θα διαμαρτύρονται για, τις υπηρεσίες, τα προϊόντα ή οι άλλοι;

Απαιτήσεις για την Τάξη και εμπορεύματα 
αιτήματα που έγιναν δεκτά
1. Η παραγγελία δεν έχει παραδοθεί. 
2. Παραγγελίας αχρεωστήτως στη Ναυτιλία ή συστήματος. 
3. Λείπει το πακέτο ή τα αγαθά και αξεσουάρ. 
4. Κατεστραμμένα πακέτο ή τα εμπορεύματα. 
5. Λάθος στοιχεία, ή δεν είναι ίδια όπως και στην αρχική σύνδεση από Taobao.com ή OfferAny.com. 
6. Προβλήματα με τους τελωνειακούς στην Κίνα. 

Μη αποδεκτή 1. Τα εμπορεύματα δεν αποστέλλονται από εμάς. 
2. Τεχνικές ή λειτουργική ατέλεια, για παράδειγμα, η ποιότητα του ήχου, το λογισμικό δεν περιλαμβάνεται, κλπ. 
3. Εγγύηση των αντικειμένων. Εμείς δεν παρέχουν υπηρεσία εγγύησης σε οποιοδήποτε σημείο. 
4. Μικρές διαφορές στο χρώμα, tag ένδυσης, διαστάσεις, κλπ. 
5. Προβλήματα με τους τελωνειακούς στη χώρα σας, όπως οι φόροι.

Επιστρέφοντας ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Αυτό συμβαίνει μόνο όταν το στοιχείο δεν λειτουργεί για σας και θέλετε να το επιστρέψετε για επισκευή, ή απλά να πάρετε μια επιστροφή (διεθνή ναυτιλία δεν περιλαμβάνεται). Εμείς μόνο να σας βοηθήσει να επικοινωνήσετε με τον πωλητή, αλλά εμείς δεν θα αναλάβει καμία ευθύνη να πληρώσει για την επιστροφή ή την επισκευή. Επιστροφή χρημάτων για την επιστροφή θα είναι σε 2-3 εργάσιμες ημέρες αφότου λαμβάνετε τη συσκευασία σας.